http://vr.arch.uth.gr/VR-Arch Style: Default - High Viz

01 Εισαγωγή στο Κυβερνοχώρο

02 Εικονική Πραγματικότητα (ΕΠ)

03 Σύγχρονα Περιβάλλοντα ΕΠ

04 Σχεδιασμός Εικονικών Περιβαλλόντων

05 Εργαλεία Σχεδιασμού

Εκφώνηση Άσκησης

Φοιτητικές Εργασίες 01-02, 02-03, 03-04, 04-05, 05-06, 06-07, 07-08, 08-09, 09-10, 10-11, 11-12, 12-13, 13-14, 14-15, 15-16, 16-17

Search

 

για Blender3D απαραίτητη η εγκατάσταση του Blender UPBGEεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης Blender 2.79 (του 2019 που περιλαμβάνει τη Game Engine)

rights of reproduction on request V.Bourdakis@uth.gr

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Σχεδιάζοντας Ψηφιακά Περιβάλλοντα


Διδάσκων: Βασίλης Μπουρδάκης

Στο μάθημα γίνεται μία εισαγωγή στην έννοια του κυβερνοχώρου και επιχειρείται εξοικείωση με τις τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση προβλημάτων σχεδιασμού εικονικού/ψηφιακού χώρου/περιβάλλοντος και ο εφοδιασμός με τα κατάλληλα εργαλεία.

Οι διαλέξεις καλύπτουν τα εξής θέματα: Κυβερνοχώρος ανάλυση, ιδιότητες, εφαρμογές, έκφραση σε τέχνη και κινηματογράφο. Εμβάθυνση σε εικονική πραγματικότητα, ιδιότητες ανάλυση σύγχρονων περιβαλλόντων εφαρμογής ΕΠ. Εισαγωγική παρουσίαση και ανάλυση θεμάτων σχεδιασμού περιβαλλόντων ΕΠ. Εμπλοκή ΕΠ και του σχεδιασμού τους σε αρχιτεκτονική και πολεοδομία. Η σειρά διαλέξεων κλείνει με προωθημένα εργαλεία σχεδιασμού ΕΠ και μια ματιά στο μέλλον τους και τις ενδεχόμενες εφαρμογές τους (κοινωνία της πληροφορίας, κλπ).

Το μάθημα βασίζεται κυρίως σε παραδόσεις που συνοδεύονται με παρουσιάσεις Ε.Π. διαφορετικών τυπολογιών και επιπέδων ανάλυσης, παρουσιάσεις οπτικοακουστικού υλικού ή διορθώσεις των θεμάτων που επεξεργάζονται ταυτόχρονα οι φοιτητές. Μετά το 3o μάθημα οι φοιτητές ξεκινούν το θέμα μελέτης σε ομάδες έως 4 ατόμων. Η αξιολόγηση είναι η συνισταμένη της γενικής δραστηριότητας και συμμετοχής στο μάθημα και της βαθμολογίας τους στο θέμα.