Το πρώτο πεδίο εφαρμογής τεχνολογιών ΕΠ μόλις αποδεσμευτούν από non-disclosure agreements (συμφωνίες μη δημοσιοποίησης πληροφοριών) των αρχικών ερευνητικών προγραμμάτων.
Παιχνίδια
Ταξινομημένα σε κατηγορίες αναφορικά με:
την αβεβαιότητα της παιχνιδοποίησης:
συνδυαστικά, τύχης, στρατηγικά
την οργάνωση/στήσιμο γεωμετρίας:
2D, 2.5D, 3D
τον τρόπο θέασης:
First person, third person (follow action), birds/gods eye view, κλπ
τον τρόπο κίνησης/εξερεύνησης του χώρου:
side scroller, plan, full 3D, κλπ
τον αριθμό/επικοινωνία παικτών:
single / multi player
κ.α.
SteamVR Featuring the HTC Vive
Augmented reality games
HoloLens 2: The Verge tech preview
Ήχος
Χώροι Συνεύρεσης
Περιβάλλοντα και εφαρμογές που δίνουν έμφαση στη:
- νοητική "εμβύθιση"
- συμμετοχική δράση
- δημιουργία κοινωνίας
Πλατφόρμα λειτουργίας το Ιντερνέτ
AlphaWorld
Mοντέλο ανάπτυξής Alphaworld [VRML 164Kb](στοιχεία από AlphaWorlds, Activeworld, ανάλυση μοντέλου ανάπτυξης)
ΕΠ εκδόσεις MUDs - Moos