Φοιτητικές Εργασίες ακαδημαϊκού έτους 2002-2003

Παρουσιάζονται όλες οι εργασίες που παραδόθηκαν τις περιόδους Ιουνίου και Σεπτεμβρίου στα πλαίσια του μαθήματος Εικονικής Πραγματικότητας. Η αρίθμηση είναι απλά με βάση τη σειρά που δηλώθηκαν οι ομάδες, ενώ τα μέλη των ομάδων είναι στη σειρά που δόθηκαν και όχι απαραίτητα αλφαβητικά.

Για κάθε εργασία δίνεται ο τίτλος, η ομάδα εκπόνησης, συνήθως η κεντρική ιδέα, μία εικόνα, το VR μοντέλο (σε μορφή VRML97, Blender3D ή απο κάποια Game Engine) και πιθανές οδηγίες χρήσης.

01.Θεατρικό Σκηνικό02.Πλατφόρμα Εξόδου Κινδύνου03.Λαβύρινθος με events στις εξόδους
04.Corridors Game05.State 12006.Ολυμπιακοί Αγώνες - Γυναίκες
07.Όνειρο08.Περιήγηση στην Ιστορία Τέχνης09.Πέντε αντικείμενα / Σώματα
10.Pi-Town, Καρφίτσα 11.Πλανήτης +12.Φυλακή / παιχνίδι / φυγές
13.Ωδείο14.Maze game - Μήλο15.Παιχνίδι
16.Πλατωνικός Χώρος17.Χωριό SOS18.Hippodrome
19.Καθημερινά αντικείμενα εκτός κλίμακας20.Βυθός, Νόστιμον Ήμαρ 21.Virtual Community