05. Feeling the Gap

Γιαννούτσος , Κούργια Θεοδώρα, Μάντε Ελίζα, Σιέρρα Άρτεμις, Χάν Ελένη

Μέσα από την αναπαράσταση αυτού του ψηφιακού κόσμου δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλεις το χώρο σύμφωνα με την κίνησή σου. Η περιπλάνηση μέσα σε έναν εν γένει λαβύρινθο με μέρη τα οποία ανιχνεύουν την πορεία σου και μετακινούνται δημιουργεί τελικά δρόμο για τη συνέχισή της. Είναι επομένως μια αμφίδρομη σχέση όπου από τη μία ο περιπλανώμενος δίνει το ερέθισμα στα τοιχία να αλλάζουν θέση στο χώρο, και από την άλλη η αλλαγή αυτή της θέσης των τοιχίων καθορίζει την επόμενη κίνηση του περιπλανώμενου. Φτιάξαμε ένα μοντέλο στο 3ds max όπου τοποθετώντας proximity sensors πετύχαμε τη μετακίνηση των τοιχίων. Προσθέτοντας επίσης κάποιους sound sensors προϊδεάζουμε τον περιηγητή ότι πλησιάζει ή απομακρύνεται από έναν proximity sensor και θα επακολουθήσει κάποια κίνηση.

 

Keywords: , soundscape, explorative, abstract, maze

[69.3 KB]