13. Clever Enough?

Νικολάου Έφη, Σοφοκλέους Στέλλα

Ένας χαώδης χώρος με κινούμενα στοιχεία, που άλλοτε κινούνται στο επίπεδο και άλλοτε «φυτρώνουν» από το έδαφος προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν το χρήστη από τη διαδρομή του, στόχος της οποίας είναι ο χρήστης να ανακαλύψει τη πορεία που θα τον οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο. Εκεί μια άλλη δοκιμασία τον περιμένει αφού για να μπορεί κάθε φορά να συνεχίσει τη διαδρομή του θα πρέπει να απαντήσει σε κάποιους γρίφους. Κινούμενες πλατφόρμες και περάσματα που κλείνουν κάνουν τη δοκιμασία ακόμα πιο δύσκολη.

Είσαι αρκετά έξυπνος ώστε να φτάσεις μέχρι το τέλος....?

 

Keywords: , simulation, explorative, collecting, escape, platform

[2595.3 KB]