14. Falling Maze

Λαμπροπούλου Ναστάζια, Σοφτάς Μιχάλης, Στεριόπουλος Κ., Φίλιππας Σ.

“falling maze”. αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από ένα παιχνίδι που μεταφέρει τον παίχτη στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας. ο παίχτης κινείται σε ένα επίπεδο πάνω από το οποίο υπάρχουν κουτιά, τα οποία με το που ξεκινάει αρχίζουν να πέφτουν. σκοπός είναι να αποφευχθούν όλα τα κουτιά και να φτάσει ο παίχτης στο τετράγωνο που σώζεται. αυτό έχει τα εξής δύο χαρακτηριστικά. ο ήχος, που αυξομειώνεται όσο πλησιάζει ή όσο απομακρύνεται και τα ημιδιαφανή παραλληλεπίπεδα που ανεβοκατεβαίνουν. όταν πέσουν όλα τα κουτιά ο παίχτης ή θα έχει εγκλωβιστεί σε ένα από αυτά ή θα έχει σωθεί. στην πρώτη περίπτωση πατώντας τον πάτο του κουτιού η πίστα ξαναξεκινάει. στην δεύτερη ο παίχτης μεταφέρεται στη δεύτερη πίστα, της οποίας η δυσκολία είναι πιο αυξημένη, λόγω της ταχύτητας πτώσης των κουτιών άλλα και της νέας θέσης τους πάνω στο επίπεδο. Αν ο παίχτης κατορθώσει να σώθει και στην δεύτερη πίσταt τότε το παιχνίδι τελειώνει και ο παίχτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σε ποιά από τις δύο πίστες θα ξαναπαίξει.

 

Keywords: , explorative, escape, simulation, abstract

[164 KB]