05. Laser

Μαυρογιάννη Βασιλική, Πάτσιου Αναστασία, Ταμπάκη Δήμητρα, Τσέρνος Πάρης

Επιλέξαμε την αίσθηση των τριών διαστάσεων για το παιχνίδι σύμφωνα με τον τρόπο που κατασκευάζονται τα video game τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με αυτόν, ο ηλεκτρονικός ήρωας κινείται προς όλες τις κατευθύνσεις μέσα στον χώρο και όχι μόνο προς μία, οριζόντια κατεύθυνση.

Στόχος είναι το παιχνίδι να αυξάνει το ενδιαφέρον και τη δυσκολία καθώς εξελίσσεται. Για αυτό το λόγο, το κάθε επίπεδο (πίστα) αποτελείται από διαφορετικό περιβάλλον με αυξανόμενη δυσκολία. Βασίζεται στην ικανότητα του παίχτη να κινεί τον ηλεκτρονικό ήρωα από επίπεδο σε επίπεδο γρήγορα και με ακρίβεια, ανάμεσα από εμπόδια και κινητές πλατφόρμες.

Τα επίπεδα είναι τέσσερα, έχουν γραμμική εξέλιξη και το καθένα αναπτύσσεται σε διάδρομο. Η πρώτη πίστα αποτελείται από ορθογώνιους όγκους που ανεβοκατεβαίνουν, ο παίχτης πρεπει να προλάβει να περάσει πάνω από αυτούς χωρίς να ακουμπήσει στο ταβάνι Στη δεύτερη πίστα πρέπει να προλάβει να περάσει ανάμεσα από κινούμενους τοίχους κάθετους στην πορεία του χωρίς να ακουμπήσει σε αυτούς. Στην τρίτη πίστα υπάρχει ένα κινούμενο δάπεδο από το οποίο πρέπει να περάσει χωρίς να πέσει. Στην τέταρτη και τελευταία πίστα ο παίκτης πρέπει να περάσει ανάμεσα από κινούμενα laser χωρίς να ακουμπήσει σε αυτά.

Αυτό που απαιτεί το παιχνίδι από το χρήστη είναι η εξοικείωση με το χώρο και γρήγορα αντανακλαστικά.

 

Keywords: , blender, explorative, chase, platform

[896.9 KB]