Χατζηανδρέου Δήμητρα, Κωστοπούλου Μαρία-Αλίκη
Σε μία αμμώδη πεδιάδα, διάσπαρτα παραλληλεπίπεδα lego διαφόρων μεγεθών και χρωμάτων αρχίζουν να μαγνητίζουν τα γειτονικά τους και να μαγνητίζονται από αυτά, δημιουργώντας διαφορετικές ομάδες κάθε φορά. Ο χρήστης, ελέγχοντας έναν κύβο, μαύρου χρώματος, περιηγείται στο χώρο και έχει τη δυνατότητα να χωροθετεί τα lego, μετακινώντας τα και τοποθετώντας τα όπου επιθυμεί ώστε να δημιουργήσει χωρικές μορφές. Σε κάθε προσπάθεια μπορεί να ελέγχει ένα και μόνο lego, το οποίο όταν ελευθερώνεται από την επιρροή του αποκτά την ιδιότητα του μαγνήτη και προσκολλάται στο πλησιέστερο του.
Η χωρική αυτή διαμόρφωση μπορεί να γίνει επί της πεδιάδας, αλλά και καθ’ύψος. Γίνεται κατά βάση ελεγχόμενα από το χρήστη, αλλά εμπεριέχει και την έννοια του τυχαίου, εξ’αιτίας της μαγνητικής δύναμης των lego.
Η περιήγηση του μαύρου κύβου-χρήστη γίνεται με τα βελάκια του πληκτρολογίου(πάνω βελάκι: μπροστά κίνηση/ δεξί βελάκι: περιστροφή δεξιά/ αριστερό βελάκι: περιστροφή αριστερά).
Η κίνηση του χρήστη καθ’ύψος γίνεται με το πλήκτρο tab, και σταματάει με την αποδέσμευση του. Η διαδικασία ελέγχου του lego από το χρήστη ξεκινάει και τελειώνει πατώντας το πλήκτρο space(δέσμευση και αποδέσμευση του lego αντίστοιχα). Στόχος του παιχνιδιού είναι η δημιουργία δομημένων περιβαλλόντων από τα διάσπαρτα lego και η δυνατότητα συνεχούς επίδρασης του χρήστη σε αυτά, έχοντας ως κανόνα δύο νόμους της φυσικής, το μαγνητικό πεδίο και τη βαρύτητα.
Keywords: , blender, simulation