Ιωαννίδης Βασίλης, Καρακίτσος Παναγιώτης, Ροβολής Φώτης, Χαλαυτή Μυρσίνη
Βασική ιδέα:
Τεχνική περιγραφή:
Το όχημα ξεκινάει την περιήγηση μέσα σε έναν σωλήνα, έχοντας μόνιμα μία δύναμη προς τα πάνω και αυξημένο το damp, ώστε να διατηρεί καλύτερη ισορροπία. Εσωτερικά αυτού, κινείται μόνο προς τα μπροστά, με το αντίστοιχο βελάκι του πληκτρολογίου. Όταν το όχημα φτάσει στα όρια ενός σωλήνα και ενός σφαιρικού θαλάμου, τότε ο σένσορας (ray) που διαθέτει, εντοπίζει το portal που είναι τοποθετημένο εκεί, και αλλάζει το property in_cylinder σε false (ανάλογα εάν κινείται από έναν σφαιρικό θάλαμο προς έναν σωλήνα, τότε το property in_cylinder αλλάζει σε true). Για να μην υπάρχουν αλλεπάλληλοι εντοπισμοί του portal και επομένως αλλαγές του property in_cylinder, ο σένσορας ray διαθέτει την ιδιότητα tap, ώστε να απενεργοποιείται για λίγο, μετά τον εντοπισμό ενός portal. Με την μετατροπή του property in_cylinder false, τίθεται σε εφαρμογή το script περιήγησης του οχήματος μέσω του ποντικιού. Με βάση αυτό, το όχημα ακολουθεί το βελάκι στην οθόνη όταν το βελάκι κινείται προς τα πάνω, το όχημα κατευθύνεται προς τα κάτω, όταν το βελάκι κινείται προς τα κάτω το όχημα κινείται προς τα πάνω, και όταν κινείται δεξιά ή αριστερά το όχημα στρίβει ανάλογα.
Πρόκειται για μια εγκατάσταση που βασίζεται στις διαφορετικές καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί το νερό. στερεή, υγρή, αέρια και πλάσμα, το οποίο περιέχει όλες τις προηγούμενες. Ο περιηγητής – όχημα είναι σωματίδιο που ελίσσεται βιώνοντας τις δυσκολίες ή ευκολίες κίνησης στην εκάστοτε φάση του νερού.
Ο κάθε σφαιρικός θάλαμος που βρίσκεται στις 4 γωνίες της πυραμίδας, αντιπροσωπεύει από μία κατάσταση του νερού (στερεό, υγρό, αέριο, πλάσμα). Μέσα σε αυτούς, περιέχονται σφαίρες, των οποίων η ποσότητα και η κίνηση είναι ανάλογη της πυκνότητας των μορίων στην εκάστοτε κατάσταση του νερού. Στον θάλαμο που αντιπροσωπεύει το στερεό, οι σφαίρες είναι περισσότερες, πυκνότερες, και έχουν αυξημένο στο 100, το damp, και μία συνεχή δύναμη προς τα πάνω, αντίστροφη του βάρους τους, έτσι ώστε να μην έχουν πτωτική τάση. Στην αέρια μορφή, οι σφαίρες είναι λιγότερες, έχουν χαμηλό damp, και δέχονται μόνιμα και σε τυχαίες επαναλήψεις, δυνάμεις προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Στην υγρή μορφή, ισχύει μια ενδιάμεση κατάσταση του αερίου και του στερεού. Στο πλάσμα ο θάλαμος περιέχει ομάδες σφαιρών και από τις 3 προηγούμενες καταστάσεις.
Keywords: , blender, simulation