von Trapp Joel, Αντωνάκης Κωνσταντίνος, Γεωργίου Κωνσταντίνος, Δήμου Βάσω, Μπερμπερίδου Βάσια
Πρόθεσή μας είναι η διαδραστική δημιουργία μουσικών κομματιών μέσω μιας πλατφόρμας που κατευθύνεται από τον χρήστη. Πρόκειται λοιπόν για σύνθεση μουσικής μέσω του συνδυασμού διάφορων μουσικών loops. Η αρχική ιδέα μετεξελίχτηκε και κατέληξε σε μια κυκλική πλατφόρμα που πάνω της φέρει κάποια αντικείμενα. Κάθε αντικείμενο αντιστοιχεί σε μια μουσική λούπα.
Στην περίμετρο της κυκλικής πλατφόρμας υπάρχουν τρεις υποδοχές για την είσοδο μιας μπίλιας. Ο χρήστης προσπαθεί να ακουμπήσει τα αντικείμενα με την μπίλια ώστε να παράγουν τις λούπες. Τα αντικείμενα είναι ομαδοποιημένα σύμφωνα με το χρώμα και κάθε ομάδα αντικειμένων αντιστοιχεί σε ένα μουσικό κομμάτι. Έτσι η σύνθεση του κομματιού επιτυγχάνεται όταν ο χρήστης ακουμπήσει όλα τα αντικείμενα του ίδιου χρώματος. Χρησιμοποιώντας ένα απλό σύστημα πλοήγησης με βασικές κινήσεις του πληκτρολογίου () μετακινείται ολόκληρη η πλατφόρμα ώστε να κυλίσει η μπίλια πάνω στη επιφάνειά της, στοχεύοντας τα αντικείμενα που φέρει. Ταυτόχρονα ο χρήστης αντιμετωπίζει τα αντικείμενα διαφορετικού χρώματος από αυτό που έχει επιλέξει (και αντιστοιχούν στις άλλες δυο μελωδίες) ως εμπόδια για τον στόχο του: να ενεργοποιήσει όλα τα αντικείμενα του ίδιου χρώματος για να παραχθεί ολοκληρωμένο το μουσικό κομμάτι. Ακουμπώντας αντικείμενα άλλου χρώματος χαλάει η σύνθεση της μελωδίας αφού ενεργοποιούνται και οι λούπες των άλλων κομματιών. Επιπλέον υπάρχουν και άλλες δυσκολίες: ξανακουμπώντας κάποιο ενεργοποιημένο αντικείμενο της επιθυμητής ομάδας αντικειμένων, αυτό απενεργοποιείται κάνοντας πιο δύσκολο τον τελικό στόχο. Η κάθε μια από τις λούπες που συνθέτουν το μουσικό κομμάτι ξεκινά μόνο τη στιγμή που η μπίλια ακουμπά πάνω στο αντίστοιχο αντικείμενο και σταματά όταν αυτή ξανακούμπισει πάνω του.
Keywords: , blender, simulation, sound, AYIM15