07. Οπτικοποίηση Ήχων

Γώγου Χριστίνα, Ιωάννου Χρήστος, Σωτηράκη Χρυσή, Βαϊράμη Κατερίνα, Τσαρμιάδη Παυλίνα, Kara Ahmet Fatme

Η αρχική μας ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι, στόχος του οποίου θα ήταν ο εντοπισμός κάποιων ήχων και η σύνθεση μουσικών κομματιών από αυτούς. Αυτό το καταφέραμε δημιουργώντας έναν λαβυρινθοειδή χώρο στην έξοδο του οποίου βρίσκεται ο ήχος- έπαθλο. Η εξέλιξη αυτής της ιδέας ήταν η κατασκευή ενός πολυεπίπεδου μοντέλου λαβυρίνθων. Σε κάθε επίπεδο υπάρχει ένας ήχος, που χρησιμεύει και σαν κλειδί μετάβασης από το ένα επίπεδο στο άλλο. Στο τελευταίο στάδιο του παιχνιδιού, υπάρχει ένα δωμάτιο που έχει συγκεντρωμένους όλους τους ήχους και ανάλογα με την κίνηση που κάνει ο χειριστής, μπορεί να συνθέσει και ένα διαφορετικό κομμάτι.

Ως προς την υλοποίηση, δημιουργήσαμε μια βαθμιδωτή πίστα που εξελίσσεται με βάση κάποιες εντολές. Σε κάθε επίπεδο βρίσκεται από ένας ήχος στην έξοδο του λαβυρίνθου, που σε οδηγεί στο επόμενο επίπεδο. Η πραγματοποίηση αυτής της διαδικασίας γίνεται με 3 εντολές. Αρχικά, φτιάξαμε ένα animation στην έξοδο του λαβυρίνθου, που σηματοδοτεί το τέλος του ενός επιπέδου και την μετάβαση στο επόμενο. Ύστερα, τοποθετήσαμε σε εκείνο το σημείο ένα action object προκειμένου να σημάνουμε χωρικά την πυροδότηση της δράσης, σε αυτή την περίπτωση την έναρξη του animation και την μετάβαση από το ένα επίπεδο στο άλλο. Τέλος, υπάρχουν μια νοητή σφαίρα, η οποία αντιπροσωπεύει τον ήχο, συγκεκριμένα την ένταση του και τα όρια μέσα στα οποία αυτός ακούγεται (minimun- maximum). Στο τελευταίο επίπεδο υπάρχουν όλοι οι ήχοι συγκεντρωμένοι. Κάθε ήχος είναι και μια διαφορετική νότα. Ανάλογα με την κατεύθυνση και την ταχύτητα της κίνησης, που πραγματοποιείται, ακούγεται και ένα διαφορετικό μουσικό αποτέλεσμα.

 

Keywords: , explorative, maze, sound

[3266.9 KB]