Αγγελή Χριστίνα, Αχιλλέως Μαρία, Κονναρή Βάσια, Χατζυκυριάκου Φωτεινή-Ηλιάνα
Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η περιήγηση του χρήστη σε δύο διαφορετικά παράλληλα ψηφιακά περιβάλλοντα με μία ταυτόχρονη κίνηση (together).Η οθόνη χωρίζεται στα δύο (split) και σε κάθε υποοθόνη υπάρχει μία σφαίρα που κινείται σ' ένα διάδρομο (εικονική διαδρομή). Οι διάδρομοι έχουν τις ίδιες διαστάσεις και ισάριθμα, όμοια ως προς τη γεωμετρία εμπόδια αλλά σε διαφορετικές θέσεις-σημεία. Σκοπός του χρήστη είναι να οδηγήσει κάθε σφαίρα στο τέλος της εκάστοτε διαδρομής σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρόνο, αποφεύγοντας τα εμπόδια με το κόκκινο χρώμα, που με την εμαφή τους επιστρέφουν τη σφαίρα στην αρχή. Το παιχνίδι τελειώνει όταν ο χρήστης καταφέρει να τερματίσει και τις δύο σφαίρες, ενώ ο ήχος μεταβάλλει τη ενταση του συνεχώς μέχρι το τέλος (συνεχής αύξηση).
Keywords: , blender, platform, escape, AYIM15, VR@GR_2018