05. Πυρηνική Σχάση

Αλούπη Μαρία-Ναταλία, Αντωνίου Γεωργία, Βασιλειάδου Ελένη-Τατιανή, Γκαρούτσου Γεωργία, Πολύζου Δήμητρα

Βασιζόμενες στο φαινόμενο της πυρηνικής σχάσης δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον αλληλεπίδρασης. Στο πλαίσιο αυτής, ο παίκτης μέσω πληκτρολογίου, επιδιώκει ή αποφέυγει συγκρούσεις νετρονίων με σταθερούς ή ασταθείς πυρήνες στοιχείων (εξώθερμες αντιδράσεις). Ειδικότερα, ο παίκτης σε ρόλο νετρονίου κινείται σε ένα σωλήνα με στόχο να συγκρουστεί με ασταθείς πυρήνες ώστε να προκύψουν υποπροϊόντα. Σε αντίθετη περίπτωση, το νετρόνιο αφομοιώνεται από τον εκάστοτε σταθερό πυρήνα και δημιουργείται συσσωμάτωμα με αποτέλεσμα ο παίκτης να χάσει. Τα πλήκτρα που χρησιμοποιούνται για την κίνηση στο περιβάλλον είναι οι ενδείξεις των βελών του πληκτρολογίου, για τους άξονες y και z, καθώς και το scroll up, για τον άξονα x (εμπρός).

 

Keywords: , blender, abstract, simulation

[2991.6 KB]