11. HyperCity

Αβαράκη Δανάη, Γεωργιάδου Δέσποινα, Δάγκα Αγγελική, Κωτούλα Μαρία, Νταφλούκα Χρυσούλα

Μία ουτοπική υπερ-πόλη,βασισμένη στον χάρτη της πραγματικότητας του Βόλου, οπου ο χρήστης μετακινείται στο επίπεδο του εδάφους, εξερευνώντας τις περιοχές αυτής. Τα βασικά και κομβικά σημεία της πόλης είναι η κεντρική λεωφόρος, η τράπεζα, η περιοχή “ψυχαγωγίας”, το γκέτο-υποβαθμισμένη περιοχή και η φυλακή. Ξεκινώντας απο ενα μακρινό πλάνο, ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί γύρω απο την πόλη, ή μέσα σε αυτήν, αλληλεπιδρώντας μεταξύ των κομβικών σημείων. Πλησιάζοντας προς την πόλη, ο χρήστης συναντά τη λεωφόρο ακούγοντας παράλληλα τον ήχο των “οχημάτων”. Το πρώτο μάλλον κομβικό σημείο που θα συναντήσει ο χρήστης -εκτός της λεωφόρου- είναι η πλατεία-ρουφήχτρα,όπου σφαίρες κινούνται σε κυκλική τροχιά. Πατώντας πάνω στην μοναδική κόκκινη σφαίρα, ο επισκέπτης θα βρεθεί στην περιοχή “ψυχαγωγίας”. Ένας τρίτος κόμβος είναι η τράπεζα, δηλαδή η κυκλική δακτύλιος μέσα από την οποία περνάει η λεωφόρος. Η τράπεζα κάνει μια συνεχή ταλάντωση ενώ παράλληλα ακούγεται ο ήχος νομισμάτων. Όσον αφορά την υποβαθμισμένη περιοχή, όταν ο χρήστης βρεθεί σε αυτήν θα αντικρίσει “αγκάθια” να βγαίνουν από το έδαφος και πατώντας στον κόκκινο ρόμβο θα βρεθεί κλεισμένος στη φυλακή, το τελευταίο κομβικό σημείο της πόλης.

 

Keywords: , simulation, explorative

[2218.4 KB]