Καϊσίδου Τατιάνα, Ρίζου Στυλιανή, Γκέκο Λαμπρή, Τσεμεκίδη Σοφία
Σκοπός μας ήταν η δημιουργία μιας διαδραστικής διαδρομής όπου ο χρήστης μπαίνοντας στο αρχικό δωμάτιο έχει ως στόχο διερχόμενος και από τα τέσσερα δωμάτια που υπάρχουν να φτάσει στο τελευταίο στο οποίο προσπαθεί να γκρεμίσει τους τοίχους για να δραπετεύσει. Για να διέλθει από το κάθε δωμάτιο στο επόμενο καλείται να βρει το ''κλειδί '' για την επόμενη πόρτα. Κάθε δωμάτιο έχει το δικό του κλειδί και ο χρήστης πρέπει να περιηγηθεί σε αυτό για να το βρει και να περάσει στο επόμενο δωμάτιο.
Keywords: , explorative, abstract, simulation