Μπόνα Μελίνα, Μονάκη Ροδούλα, Καρσίκη Θεοδώρα, Λιόντος Γιώργος, Παναγιώτου Άρτεμις
Πρόκειται για μια αφαιρετική περιήγηση στο παραμύθι της Αλίκης στην χώρα των θαυμάτων. Η περιήγηση στο παραμύθι γίνεται από δωμάτιο σε δωμάτιο. Αρχικά ξεκινάμε από ένα σκοτεινό χώρο αναζητώντας ένα βέλος που υποδεικνύει κατεύθυνση προς τα κάτω για να συνεχίσουμε. Με το που πατήσουμε το βέλος μεταφερόμαστε σε ένα άλλο δωμάτιο «πέφτοντας» ανάμεσα από διάφορα αντικείμενα. Και με αυτό τον τρόπο ξεκινά η περιπέτεια του περιηγητή- Αλίκης που κατά την ιστορία μπαίνει στο λαγούμι του λαγού. Όμοια με την χρήση των βελών μεταφερόμαστε στο επόμενο δωμάτιο. Ο τρίτος σταθμός είναι ένα δωμάτιο με μια πολυθρόνα, ένα τραπέζι και ένα μπουκαλάκι. Όπως αλλάζουν οι διαστάσεις της Αλίκης στο παραμύθι, έτσι και ο περιηγητής μπορεί να μικρύνει με την χρήση ενός μπουκαλιού. Καθώς εξερευνεί τα πάτωμα, ανακαλύπτει πως υπάρχει ένα κομμάτι ψωμί το οποίο αν το χρησιμοποιήσει τον μεγαλώνει. Τώρα ο περιηγητής θα πρέπει να βρει μια ξύλινη πόρτα που θα το οδηγήσει στο επόμενο δωμάτιο (η πόρτα αυτή βρίσκεται πίσω από την πολυθρόνα). Ακολουθεί το δωμάτιο με τους tweedle dee και tweedle dum που αποτελούν ένα εμπόδιο προς το βέλος που οδηγεί στο επόμενο δωμάτιο. Το επόμενο δωμάτιο είναι γεμάτο με βέλη. Ο περιηγητής πρέπει να διαλέξει το σωστό βέλος για να συνεχίσει την πορεία του. Ακολουθεί το δωμάτιο του cheshire cat. Για να συνεχιστεί η ιστορία πρέπει ο περιηγητής να πατήσει στο μάτι του γάτου. Ακολουθεί το δωμάτιο του τσαγιού. Ένα από τα καπέλα είναι η είσοδος του επόμενου δωματίου. Μεταφερόμαστε στο δωμάτιο με τα τραπουλόχαρτα. Είσοδος για το επόμενο δωμάτιο είναι το έξι μπαστούνι το οποίο μας οδηγεί στο αρχικό δωμάτιο.
Keywords: , explorative, platform, simulation