17. Κλειδώθηκα Μέσα

Βακιρτζή Μαρία, Δανηλάτου Αγγελική, Μακρίσης Δημήτρης

Η ιδέα ξεκίνησε αρχικά με την δημιουργία ενός χώρου, στον οποίο ο χρήστης να μπορεί να αλληλεπιδρά με τα αντικείμενα. Ο χώρος αυτός αποφασίστηκε να είναι μια κατοικία, που ο χρήστης θα προκαλεί με τον κέρσορα μια σειρά γεγονότων-animation.Στόχος θα ήταν να βρει ένα κλειδί που θα τον βοηθήσει να ανοίξει την πόρτα και να βρεθεί στο εξωτερικό του σπιτιού. Έχοντας αυτό σαν βάση δημιουργήσαμε μια σειρά animation που ενεργοποιούνται με το πέρασμα του κέρσορα πάνω από το αντίστοιχο αντικείμενο. Το τέλος έρχεται με την αποκάλυψη του κλειδιού που βρίσκεται κρυμμένο (συγκεκριμένα κάτω από το χαλί στο υπνοδωμάτιο) και που πατώντας το ο χρήστης βρίσκεται στο εξωτερικό της κατοικίας, με μετακίνηση μέσω κάμερας. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα εικονικό περιβάλλον που να είναι απλό στην κατασκευή αλλά να μοιάζει με φυσικό. Για τον λόγο αυτό επιλέχθηκαν υφές, τόσο για τους τοίχους όσο και για τα έπιπλα, τις κατασκευές και τα αντικείμενα. Όλα τα αντικείμενα είναι κατασκευασμένα στο 3d max και αναλύονται σε επιμέρους όγκους, π.χ. ο καναπές αποτελεί συνδυασμό από 4 κουτιά, η πολυθρόνα από μια σφαίρα και δυο κυλίνδρους κτλ. Εξαίρεση αποτελούν η λάμπα στο υπνοδωμάτιο και τα ποτήρια που είναι από βιβλιοθήκη αντικειμένων. Οι κάμερες και το terrain στο navigation info είναι τοποθετημένα στο χώρο σε ύψος γύρω στα 1,60 μ. που είναι το ύψος του ανθρώπινου ματιού κατά μέσο όρο, ώστε να προσομοιάζεται καλύτερα η κίνηση του ανθρώπου στο χώρο.

 

Keywords: , escape, explorative, representative

[1397.7 KB]