Εγγλέζου Μαρία, Πετροπούλου Παναγιώτα, Παπαμιχαήλ Παναγιώτα, Μπεσίρη Θωμαΐς
‘’Πόλη… ένα τοπίο αχανές. Κατακλύζεσαι από όγκους ψηλούς και αδιάφορους. Περιπλανώμενος νομίζεις πως όλα είναι ίδια. Παρόλα αυτά τίποτα δεν είναι δεδομένο. Υπάρχει η έκπληξη. Κάτι διαφορετικό ξεπροβάλει μπροστά σου. Τα χρώματα αλλάζουν... οι μορφές διαφοροποιούνται... Συνειδητοποιείς πως κάτι άλλο υπάρχει ... Αρχίζεις να ψάχνεις. Αντικρίζεις ένα γράμμα. Σκέφτεσαι. Συνεχίζεις να περπατάς. Βρίσκεις ένα άλλο. Αλλάζει ο τρόπος που κοιτάς γύρω σου. Αναζητάς τη λύση. Τα γράμματα μετατρέπονται σε λέξεις. Οι λέξεις γίνονται αντικείμενα. Και εσύ, κοιτώντας τη πόλη από ψηλά, σχεδιάζεις τη δική σου ονειρική πολεοδομία...’’ Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η περιήγηση του χρήστη στο ψηφιακό περιβάλλον μιας πόλης, με στόχο την προσωπική του παρέμβαση σε αυτή. Ο χρήστης σε αυτό το ψηφιακό χώρο καλείται να κινηθεί και να αναζητήσει τα οικοδομικά τετράγωνα των οποίων τα κτίρια διαφοροποιούνται χρωματικά από τα υπόλοιπα. Στα κτίρια με το πιο έντονο τόνο του κάθε χρώματος υπάρχουν γράμματα και ουσιαστικά η αναζήτηση του επικεντρώνεται στην συγκέντρωση αυτών των γραμμάτων που συνθέτουν τις λέξεις Νερό, Φύτευση. Όταν ο χρήστης καταφέρει να συνθέσει τη λέξη, δημιουργείται το αντίστοιχο αντικείμενο. Μετά, του δίνεται η δυνατότητα να διαλέξει μια απο τις συγκεκριμένες τυπολογίες που του δίνονται στα κενά οικοδομικά τετράγωνα δημιουργώντας τη δική του πόλη.
Keywords: , blender, abstract, simulation, collecting, representative