11. Cubicon

Κωνσταντίνου Γιάννης, Καραβασάνης Γιάννης, Γκούμας Λουκάς, Μητροτάσιος Παναγιώτης

Σκοπός του παιχνιδιού είναι να δημιουργηθεί στην οριζόντια πλατφόρμα, το πάτερν που απεικονίζεται στην κάθετη οθόνη, μετακινώντας (σπρώχνοντας) τους κύβους μέσω ενός άλλου κύβου που έχει τη δυνατότητα κίνησης.

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Κίνηση εμπρός: W
Στροφή αριστερά: Α
Στροφή δεξιά: D
Κίνηση πίσω: S
Επανεκκίνηση: R ή όταν ένας κύβος πέσει από την πλατφόρμα.

 

Keywords: , blender, platform, puzzle

[6932.2 KB]