19. Find the door

Δεληκάρη Αναστασία, Κοντούδη Μαρία, Τρακάκη Θάλεια

Στο παιχνίδι που έχει σχεδιαστεί ο παίκτης καλείται να βρει την πόρτα που θα τον οδηγήσει στην επόμενη πίστα. Για να το καταφέρει αυτό κινείται μέσα στο χώρο χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο και με την ακτίνα η οποία βρίσκεται μπροστά του και ακολουθεί την κίνησή του σημαδεύει στον τοίχο και μεταφέρεται. Όσο προχωράει επίπεδα(πίστες) τόσο πιο δύσκολο του γίνεται να προσδιορίσει που ακριβώς είναι η πόρτα που οδηγεί στην επόμενη πίστα καθώς κάθε δωμάτιο πίστα έχει κάποια εμπόδια τα οποία σταδιακά δυσκολεύουν.

Τα πλήκτρα που χρησιμοποιούνται είναι:
Για την κίνηση στο χώρο : left arrow, right arrow, up arrow, down arrow για να κινηθεί αριστερά, δεξιά, πάνω και κάτω αντίστοιχα.
Για να κινηθεί η ακτίνα και το «κεφάλι» : w, s
Για να σημαδέψει: space

 

Keywords: , blender, puzzle, explorative, escape, VR@GR_2018

[2408.8 KB]