Παπανίκου Φαίη, Θεοδοσοπούλου Μελανή
Ο χώρος του παιχνιδιού που σχεδιάσαμε αποτελείται απο μία ορθογωνική πίστα χωρισμένη σε κάναβο. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο χρήστης να καταφέρει να διασχίσει την πλατφορμα και να φτάσει στο τέλος αποφεύγοντας τα μη ορατά εμπόδια που ωστόσο υπάρχουν. Ήχος οξύς και προειδοποιητικός προκύπτει όταν βρεθείς κοντά σε εμπόδιο ή παγίδα, χωρίς ωστόσο να αντιληφθείς με σαφήνεια και ακρίβεια την πηγή του ήχου. Στην περίπτωση που εγκλωβιστείς σε κάποια απο τις παγίδες, οι οποίες ενεργοποιούνται όταν περάσεις πάνω απο συγκεκριμένα κουτάκια, εμφανίζονται επιλογές διαφυγής ή μετάβασης στην αρχή ή σε κάποιο άλλο σημείο της πίστας. Τερματίζονταις την πίστα υπάρχει η επιλογή για συνέχεια σε καινούργια πλατφόρμα.
Keywords: , maze, explorative, sound