Γεωργαλίδου Ιωάννα, Τζανή Βεργίνα, Χατζηπέτρου Θεοδώρα, Μαραγκού Δήμητρα
Το Ε.Π. που επιλέξαμε να δημιουργήσουμε, είναι ένα παιχνίδι το οποίο αναφέρεται στο μύθο του μινώταυρου στο λαβύρινθο της Κνωσσού. Ο παίχτης που αναπαρίσταται με ένα σπαθί καλείται να ακολουθήσει τη σωστή πορεία μέσα στο λαβύρινθο και αποφεύγοντας τον μινώταυρο, να φτάσει σε ένα πορτοκαλί κουτί. Το κουτί αυτό σηματοδοτεί και τη νίκη του παίχτη αφού όταν το σπαθί ακουμπήσει στο κουτί, η δοκιμασία τελειώνει και ενεργοποιείται ο αντίστοιχος ήχος που επιβεβαιώνει τη νίκη. Αντίθετα, αν το σπαθί ακουμπήσει στο μινώταυρο πριν το τέλος της διαδρομής, σημαίνει πως ο παίχτης έχει χάσει και το παιχνίδι ξεκινά πάλι από την αρχή. Στο λαβύρινθο υπάρχουν τρία είδη τοίχων. Συγκεκριμένα, υπάρχουν οι σταθεροί αδιαφανείς τοίχοι, οι σταθεροί διαφανείς τοίχοι που επιτρέπουν στον παίχτη πιθανό εντοπισμό του μινώταυρου ,ο οποίος εκτελεί μια συγκεκριμένη πορεία, και εναλλακτικών διαδρομών και οι κινητοί τοίχοι που εμποδίζουν ή επιτρέπουν τη συνέχεια της πορείας του παίχτη. Επίσης, σε ορισμένους τοίχους υπάρχουν εικόνες που παραπέμπουν στο μύθο του μινώταυρου και τέλος απ’όταν ο παίχτης περάσει ένα συγκεκριμένο σημείο μέσα στο λαβύρινθο, μπορεί να ακούει τον μινώταυρο για να γνωρίζει ότι τον πλησιάζει.
Keywords: , blender, maze, explorative