Βασιλοπούλου Δανάη, Ιωαννίδου Κατερίνα, Παλάντζα Αργυρή, Τζόρβα Ιωάννα
Η ιδέα του παιχνιδιού είναι ένα περιβάλλον όπου ο χαρακτήρας[μπάλα] έχει ως στόχο να προλάβει να ακουμπήσει την νικητήρια πόρτα. Οι πόρτες πέφτουν ανά διαστήματα που έχει ορίσει ο δημιουργός του video game. Συγκεκριμένα η εμφάνιση της εκάτοστε πόρτας ενεργοποιείται όταν ο χαρακτήρας ακουμπά στην αντίστοιχη επιφάνεια.[ Μετά από μερικά δευτερόλεπτα η πορτα εξαφανίζεται και μία νεα ενεργοποιείται] Oρισμένες από αυτές αποτελούν παγίδες ενώ οι υπόλοιπες οδηγούν στη νίκη. Ο χρήστης χάνει όταν βγει εκτός περιβάλλοντος και το παιχνίδι ξαναρχίζει.
Keywords: , blender, explorative,