Γεωργαντζή Νεφέλη, Μαυροειδή Λουκία, Τσιφτσόγλου Παναγιώτης, Αναγνωστοπούλου Βασιλική
«Στα έργα τέχνης κυβιστών τα αντικείμενα χωρίζονται, αναλύονται, και συνθέτονται ξανά σε μια αφηρημένη μορφή. Αντί οι καλλιτέχνες να αποδίδουν τα αντικείμενα από μια συγκεκριμένη γωνία, τα διαιρούν σε πολλαπλές απόψεις, βλέποντας έτσι ταυτόχρονα πολλές διαφορετικές διαστάσεις ή όψεις των αντικειμένων. Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος». Το παιχνίδι αφορά μια περιήγηση σε ένα πίνακα κυβισμού (Κορίτσι με το μαντολίνο, Πικάσο, 1910). Ο χρήστης βρίσκεται σε ένα κόσμο που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτός και μπορεί να κινηθεί γύρω και πάνω σε πολύεδρα αντικείμενα. Δεν γνωρίζει ότι πρόκειται για τρισδιάστατη απεικόνιση ενός πίνακα, παρά μόνο στο τέλος που τον βλέπει από ψηλά. Το σκεπτικό ήταν να δώσουμε μία επιπλέον οπτική στον πίνακα με την τρίτη διάσταση, ερμηνεύοντας τα χρώματά του με διαφορετικά ύψη και βάθη. Οδηγίες:
space: το άβαταρ πηδάει
up-arrow: κίνηση εμπρός
down-arrow: κίνηση πίσω
right-arrow: κίνηση δεξιά
left-arrow: κίνηση αριστερά
Keywords: , blender, explorative, simulation, educational,