Κανδιλιεράκης Μίλτος, Γιαννακόπουλος Γιάννης, Χλέμπου Φρόσω, Πιερρού Φωτεινή
Το παιχνίδι που δημιουργήσαμε είναι βασισμένο στην λογική του λαβυρίνθου, σε ένα περιβάλλον σχεδιασμένο όπως ένα τραπέζι μπιλιάρδου. Στόχος του παιχνιδιού είναι ο παίχτης, δηλαδή η λευκή μπάλα, να φτάσει στον τερματισμό περνώντας από διάφορα επίπεδα και δοκιμασίες, που θυμίζουν μια παρτίδα μπιλιάρδου. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού η μπάλα περιηγείται σε ένα τρισδιάστατο χώρο με πολλά χρώματα, τα οποία βοηθάνε στην επιλογή της σωστής διαδρομής και διαφοριοποιούν τα οκτώ επίπεδα, αντλώντας πηγή από τις μονόχρωμες μπάλες του μπιλιάρδου. Συνεπώς, ο τερματισμός βρίσκεται στο επίπεδο της μαύρης μπάλας.
Keywords: , blender, maze, explorative, abstract,