19. Διαδραστική Μάθηση της Κατοικίας

Θέου Ιωάννα, Μανουσάκη Μαρία-Χριστίνα, Νητσάκος Γιώργος, Πούλιου Παναγιώτα

Πρόκειται για ένα παιχνίδι εκπαιδευτικού χαρακτήρα, μέσα από το οποίο περιγράφεται και μαθαίνει κάποιος την εξέλιξη της κατοικίας. Η πρώτη πίστα λοιπόν ξεκινάει με την καλύβα και σε κάθε μία υπάρχει ένα πιο εξελιγμένο μοντέλο κατοίκησης, φτάνοντας στο σήμερα. Το κύριο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι ότι σε κάθε πίστα ο παίκτης δε γνωρίζει ποιο μοντέλο βλέπει, αφού το εκάστοτε μοντέλο είναι “σπασμένο” σε τμήματα μετατοπισμένα μέσα στο χώρο. Έτσι, πρέπει να κινηθεί προσπαθώντας -μέσα από την περιήγηση του σε όλους τους άξονες- να βρει τη θέση – κλειδί από την οποία βλέπει το μοντέλο ολοκληρωμένο κι από την οποία περνάει στην επόμενη πίστα. Για να αποφευχθεί η ατέρμονη περιήγηση αν κάποιος βγει εκτός πορείας, εισάγουμε το στοιχείο του ήχου. Κάθε φορά που ο παίκτης βγαίνει εκτός πορείας ο ήχος αυξάνεται. Έτσι, καταλαβαίνει ότι πρέπει να αλλάξει πορεία.Η πίστα τερματίζεται μόλις ο παίχτης βρεί την σωστή οπτική γωνία κ τότε πραγματοποιείται η μετάβαση στην επόμενη πίστα.

 

Keywords: , blender, educational, sound, explorative, puzzle

[1628.9 KB]