Κατσάρος Λευτέρης, Κοντούλη Νίκη, Χριστοδούλου Μιχαέλα
Το παιχνίδι που επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ,ανήκει στην κατηγορία των παιχνιδιών δράσης . Αυτό το είδος τονίζει τις φυσικές προκλήσεις ,συμπεριλαμβανομένου του συντονισμού ματιού-χεριού καθώς και τη αντίδραση του χρήστη μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι ,ο χρήστης ελέγχει τυπικά τον πρωταγωνιστή .Στο συγκεκριμένο παιχνίδι <<Πεζούλια>> ,ο χρήστης περιηγείται σε ένα γνώριμο περιβάλλον που λίγο πολύ όλοι έχουν βρεθεί.Είναι ο παραλιακός πεζόδρομος Αγίου Κωνσταντίνου από το συγκρότημα Παπαστράτου μέχρι τον ναό Αγίου Κωνσταντίνου , τα γνωστά σε πολλούς ως πεζούλια.Σε αυτή την πίστα μέσω του υποκειμενικού πλάνου ,που τοποθετεί τον θεατή στη θέση του χαρακτήρα και τον κάνει παρατηρητή αυτού που βλέπει ο χαρακτήρας,καλείται αυτός να αντιμετωπίσει τους εχθρούς που χουν καταλλάβει το χώρο αυτό. Αφού τους εντοπίσει, καλέιται να τους εξοντώσει που σημαίνει την αυτόματη εξαφάνιση τους ,γιατί εάν έρθει σε επαφή με αυτούς ,οι εχθροί θα τον παρασύρουν στην κατεύθυνση τους.
Keywords: , blender, platform, escape