17. Ghost Trap

Μερκούρης Δημήτρης, Γιατζίδης Θωμάς, Σχοινά Μαρία

Το “ GHOST TRAP ” είναι ένα παιχνίδι στο οποίο ο παίχτης προσπαθεί να οδηγήσει τα δύο φαντασματάκια στις τρύπες (μαύρα τετράγωνα), ώστε να πέσουν μέσα και να κερδίσει την πίστα. Αυτό μπορεί να το πετύχει σπρώχνοντας τα κουτιά με το καφέ χρώμα (ξύλινα)και κατ’ επέκταση και τα φαντασματάκια. Τα κόκκινα (από τούβλα) κουτιά είναι σταθερά. Επομένως λειτουργούν μόνο ως εμπόδια και όχι ως μέσο αλλαγής της πορείας των φαντασμάτων. Τα φαντασματάκια έρχονται προς το μέρος του παίχτη με στόχο να τον εγκλωβίσουν και να τον κάνουν να χάσει. Μπορούν και εκείνα να σπρώχνουν τα μετακινούμενα κουτιά ώστε να οδηγήσουν τον παίχτη μέσα στις τρύπες. Όταν ο παίχτης καταφέρει να ρίξει και τα δύο φαντασματάκια στις τρύπες, η πόρτα - έξοδος ανοίγει αυτόματα και πρέπει να περάσει μέσα από αυτήν για να κερδίσει την πίστα και να προχωρήσει στην επόμενη. Το παιχνίδι παίζεται είτε σε top view είτε σε first person (μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας). Πάνω από το κάθε μαύρο τετράγωνο υπάρχει ένα μπλε βελάκι το οποίο χρησιμεύει στο να δείχνει που βρίσκεται η τρύπα στην περίπτωση που το παιχνίδι παίζεται σε first person. Ο παίχτης μπορεί να κινηθεί μέσα στην πίστα προς τα αριστερά , προς τα δεξιά, μπροστά και πίσω, χρησιμοποιώντας τα τέσσερα βελάκια.

 

Keywords: , blender, platform, maze, escape, representative

[3850.1 KB]