Μαλτέζου Δήμητρα, Μάρκου Όλγα, Χάικου Αθηνά
Ο παίχτης κινείται σε έναν κάναβο (5*4κυβάκια) ο οποίος έχει όρια περιμετρικά. Οι κινήσεις που μπορεί να κάνει είναι μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά, ενώ σε κάθε του βήμα ο κύβος που προηγουμένως βρισκόταν υψώνεται ανάλογα με τη κατεύθυνση της κίνησης του. Δημιουργούνται έτσι «σκάλες» τις οποίος μπορεί να ανέβει μόνο όταν τα κυβάκια έχουν διαφορά ύψους 0,20μ. Διαφορετικά ο παίχτης εκτοξεύεται σε άλλη θέση ενώ το παιχνίδι τελειώνει όταν δεν υπάρχει άλλη δυνατή κίνηση.
Keywords: , blender, puzzle, escape