24. Racing Game

Χατζάτογλου Άγγελος, Κοντοκώστας Κωνσταντίνος, Καρύδης Λευτέρης, Σπανόπουλος Στέλιος

Στόχος του παιχνιδιού είναι να δώσει στον χρήστη την αίσθηση της οδήγησης σε περιβάλλον που δεν θα μπορούσε να οδηγήσει στην πραγματικότητα. Η μορφολογία του εδάφους είναι τέτοια ώστε να δημιουργεί έντονες υψομετρικές διαφορές, με αποτέλεσμα η πορεία που ακολουθεί ο παίκτης να χαρακτηρίζεται από έντονες κλίσεις και στροφές. Το περιβάλλον ως προς τον τρόπο απεικόνισης απέχει από το ρεαλιστικό περιβάλλον που έχουν τα σύγχρονα παιχνίδια, θέλοντας να δημιουργήσει ένα άγονο, σεληνιακό τοπίο.

Τα πλήκτρα οδήγησης είναι τα βελάκια: Άνω βέλος -> Κίνηση Εμπρός Κάτω Βέλος -> Κίνηση Πίσω Δεξί Βέλος -> Στροφή Δεξιά Αριστερό Βέλος -> Στροφή Αριστερά Φρένο -> SpaceBar

 

Keywords: , blender, platform, representative, simulation

[9825.4 KB]