02. Chasing the Sound

Μπόκας Τραιανός, Κουτσιούκου Αγγελική, Κάκου Αφροδίτη

Tο παιχνίδι έχει ως βάση την λαβυρινθώδη διάρθρωση των επιπέδων του Get Medival ενός παιχνιδίου που δημιουργήθηκε απο την Monolith Prudaction το 1998 . Έτσι δημιουργήσαμε ένα λαβύρινθο με την επανάληψη ενός επιπέδου εμπνευσμένου απο το Get Medival . Βασικός στόχος του παιχνιδίου είναι η περιήγηση του παίκτη μέσα σε αυτούς τους λαβυνθώδεις διαδρόμους ανακαλήπτωντας ήχους μέσα σε κάθε δωμάτιο . Κάθε διάδρομή αποτελείται απο 3 πόρτες που οδηγούν αντίστοιχα σε 3 δωμάτια , μέσα σε κάθε δωμάτιο κατοικεί ένας ήχος . Προσοχή ! Ο κίνδηνος είναι κοντά ! Μία απο αυτές τις πόρτες ειναι παγίδα . Πρόκειται για μία οπτικοακουστική διαδρομή . Ξετύλιξε λοιπόν με το δικό σου τρόπο την αφήγηση αυτή , προσοχή όμως η παγίδα μπορει να βρίσκεται στην διπλανή πόρτα !

Οδηγίες : Οι πόρτες ανοίγουν : 1: πλήκτρο 1 (πληκτρολογίου) 2: πλήκτρο 2 (πληκτρολόγιου) 3:πλήκτρο 3 (πληκτρολογίου )

Οι πόρτες κλείνουν : 1 : πλήκτρο F1 2: πλήκτρο F2 3: πλήκτρο F3

Κινήσεις κάμερας : Με την χρήση του ποντικίου

Κίνηση παίκτη: W : μπροστά S : πίσω A : αριστερά D : δεξιά

 

Keywords:

[20429.7 KB]