04. The Dreamer

Δοσοπούλου Αφροδίτη, Φωτόπουλος Μπάμπης

Η βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η δημιουργία ένος περιβάλλοντος μέσα στο οποίο θεωρητικά ο παίκτης είναι σε όνειρο. Σκοπός είναι να βρεί ένα αντικείμενο μέσα στην πίστα που θα σηματοδοτεί το ξύπνημα, κάτι παράδοξο, κάτι το οποίο δεν έχει φυσική υπόσταση στην πραγματικότητα. Στη συγκεκριμένη πίστα το αντικείμενο αυτό είναι μια ροζ μαϊμού και ο παίκτης έχει 60” να το ανακαλύψει. Η πίστα είναι έτσι διαμορφωμένη, τόσο χρωματικά όσο και σχεδιαστικά ώστε να θυμίζει το περιβάλλον του ονείρου. Σ’αυτό συμβάλει και η μουσική που έχει τοποθετηθεί. Όλο το περιβάλλον είναι φτιαγμένο σε λογική low poly, που σημαίνει ότι για την ψηφιακή αναπαράσταση της πίστας τοποθετήθηκαν αντικέιμενα με μικρό αριθμό πολυγώνων.

Ο χαρακτήρας είναι φτιαγμένος σε λογική FPS (first person shooter), και ο χειρισμός των κινήσεων στο παιχνίδι γίνεται ως εξής: W,A,S,D : κίνηση του παίκτη ευθεία, αριστερά, δεξιά και πίσω Κίνηση mouse : “βλέμμα” παίκτη Space_bar: πήδημα P: play

 

Keywords: , blender, explorative, platform, escape

[5510.1 KB]