Πέππα Δήμητρα, Γκίνη Κατερίνα-Θεοδώρα, Ζωικίδου Νίκη
Ο στόχος της εργασίας μας είναι η περιήγηση και παρατήρηση μιας συγκεκριμένης περιοχής του Βόλου (όπως φαίνεται στο PDF-οδηγίες 1). Η εργασία χωρίζεται σε 2 επίπεδα: σε αυτό της επεξεργασίας της πόλης μέσω Blender και σε αυτό της διαδικτυακής προβολής της υπάρχουσας κατάστασης της πόλης σε μορφή γραφημάτων και 2d αναπαράστασης (όπως φαίνεται στο αρχείο zip).
Στο πρώτο στάδιο δίνεται η δυνατότητα διαμόρφωσης της πόλης μέσω της αφαίρεσης όγκων και πρόσθεσης άλλων.
Η πλοήγηση φαίνεται παρακάτω:
Με πληκτρολόγιο:
A: κάτω
S: μπρος
D: πάνω
F: πίσω
G: αριστερά
H: δεξιά
J: περιστροφή προς τα πάνω
K: περιστροφή προς τα κάτω
L: περιστροφή προς τα δεξιά
M: περιστροφή προς τα αριστερά
N: περιστροφή αριστερόστροφα
B: περιστροφή δεξιόστροφα
Με ποντίκι:
Arrow up: διαγραφή κύβου (μπροστά)
Αριστερό κλικ: εισαγωγή κύβου α
Δεξί κλικ: εισαγωγή κύβου β
Με πατημένο την ροδέλα: zoom in
Keywords: , blender, explorative, platform, simulation