07. Archigram

Νάτσης Στέφανος, Παππά Αθηνά, Στάμου Γεωργία

Σκοπός του παιχνιδιού είναι η δημιουργία μίας ουτοπικής πόλης τυχαίας κάθε φορά μέσα από κάποια σταθερά στοιχεία. Ένα κύβο, ένα παραλληλόγραμμο (διπλός κύβος) , μία σκάλα , ένα γερανό και ενα δέντρο.

Οδηγίες χρήσεις: left click = κύβος right click = παραλληλόγραμμο 1= σκάλα 2= γερανός 3= δεντρο ροδέλα= ζούμ Α= περιστροφη προς τα αριστερά D= περιστροφή προς τα δεξιά

 

Keywords: , blender, simulation, simulation, platform, representative

[25015.6 KB]