Γεωργιάδη Ελένη, Παλαπέλα Φωτεινή
Στα πλαίσια της εργασίας, αποφασίσαμε να απεικονίσουμε τον πίνακα σε τρεις διαστάσεις και να δώσουμε στον χρήστη την ευκαιρία να περιηγηθεί στο εικονικό περιβάλλον. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι η συλλογή των αντικειμένων από τον χρήστη, που βρίσκονται διάσπαρτα στο χώρο, έτσι ώστε να ολοκληρώσει τον πίνακα. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί εσωτερικά του χώρου (κάμερα 1) ή να επιλέξει να περιηγηθεί βλέποντας από ψηλά (κάμερα 2) για να εντοπίσει πιο εύκολα τα αντικείμενα και να παρακολουθεί την πρόοδό του παιχνιδιού.
left shift: switching cameras
Keywords: , blender, explorative, collecting, puzzle, simulation