15. ESCHERLAND

Νέστωρα Μαρίνα, Σεβαστού Ρωξάνη, Τσιαμπίρης Αλέξανδρος, Χαλβατζόγλου Θοδωρής

Πηγή έμπνευσης για το project αποτέλεσαν οι ευφάνταστες και πρωτοποριακές τρισδιάστατες απεικονίσεις - κατασκευές του εικαστικού καλλιτέχνη M.C. Escher. Μέσα στο έργο του ανακαλύψαμε έναν ιδιαίτερο μηχανισμό αντίληψης της πραγματικότητας, που σε κάποιο βαθμό προσπαθήσαμε να αποδώσουμε και στο project μας. Με κύρια αφορμή αυτό λοιπόν, αλλά και πλήθος κινηματογραφικών ταινιών εικονικής πραγματικότητας που έχουμε παρακολουθήσει, δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό παιχνίδι, η λογική του οποίου βασίζεται στην ψευδαίσθηση, την περιστροφή και την σαφή γεωμετρία. Η πίστα προέκυψε μέσα από μια διαδικασία πειραματισμών σε σχέση με τις μορφές και τα σχήματα, με απώτερο σκοπό τον αποπροσανατολισμό του χρήστη μέχρι την ολοκλήρωση της διαδρομής του. Η περιπλάνηση του χρήστη αποτελεί μια διαδραστική πορεία στον χώρο των μορφών και της γεωμετρίας και περιλαμβάνει μια σειρά από περιστροφές, παγίδες και εμπόδια μέχρι την εύρεση της διεξόδου.

 

Keywords: , blender, explorative, simulation, platform

[1100.3 KB]