17. Seek It

Κιτσούλη Λιάνα, Μπράβου Ειρήνη, Παπαδάκης Αναστάσης

Η βασική ιδέα του παιχνιδιού αφορά την περιπλάνηση του χρήστη σε έναν εικονικό τρισδιάστατο χώρο που προσομοιάζει ένα στοιχειωμένο ορφανοτροφείο. Αρχικά ο ήρωας εντοπίζει το πτώμα στην κεντρκή είσοδο του ορφανοτροφείου. Το παιχνίδι ξεκινά καθώς εισέρχεται στο “στοιχειωμένο” κτήριο στο οποίο βρίσκονται διασκορπισμένα διάφορα αντικείμενα – δυνητικά φονικά όπλα. Στόχος του παιχνιδιού είναι η εύρεση του αντικειμένου με το οποίο διαπράχθηκε το έγκλημα. Οι πολυδαίδαλοι χώροι γίνονται κρυψόνες των αντικειμένων, ανεβάζοντας έτσι το επίπεδο δυσκολίας.

Η περιήγηση του υποκειμένου στους χώρους πραγματοποιείται με τη χρήση των πλήκτρων arrows , και το space για αναπήδηση. Η επιλογή επιτυγχάνεται με την επαφή του avatar με τα αντικείμενα. Η αλλαγή χρώματος σηματοδοτεί την επίλυση του μυστηρίου.

 

Keywords: , blender, explorative, platform, puzzle, representative

[4 KB]