19. Doors

Βογιατζή Μαργαρίτα, Λιαπίκου Παναγιώτα, Μαρακάκης Εμμανουήλ, Σαρρής Αντώνιος

Το παιχνίδι είναι βασισμένο στην λογική του λαβυρίνθου, βρίσκοντας τον χρήστη μέσα σε μια σειρά δωματίων, στα οποία πρέπει να βρεθεί για να περατώσει την αποστολή του, όντας υποχρεωμένος να περάσει μέσα από την κάθε πόρτα που διαθέτει το κάθε δωμάτιο. Ο χρήστης χάνει εφόσον εγκλωβιστεί είτε μέσα σε ένα από τα δωμάτια είτε έξω από αυτά χωρίς να έχει περάσει όλες τις πόρτες καθώς δεν μπορεί να περάσει δυο φορές από την ίδια πόρτα (κάθε πόρτα που περνάει κλείνει με ένα εμπόδιο). Θεωρείται νικητής αν έχει διασχίσει όλες τις πόρτες Το παιχνίδι ξεκινά από χαμηλότερα επίπεδα με τον παίκτη να βρίσκεται σε λιγότερα δωμάτια, και κλιμακώνεται αυξάνοντας την δυσκολία με μεγαλύτερο αριθμό δωματίων και πορτών.

 

Keywords: , blender, maze, puzzle, platform, representative, VR@GR_2018

[858.9 KB]