Παπαδούλη Μαρία, Σουλιτσιώτη Αντιγόνη, Χατζημπαλή Βασιλική
Το πρότζεκτ μας παρουσιάζει ένα κλασικό παιχνίδι, εμπνευσμένο από τα real life χαρακτηριστικά παιχνίδια των 80’s και 90’s. Σκοπός του είναι να οδηγήσεις με το χειρισμό του πληκτρολογίου (δεξί, αριστερό, πάνω και κάτω βέλος) μία μικρή μπάλα στην έξοδο του λαβυρίνθου στον οποίο βρίσκεται. Ο παίκτης καλείται να στρέψει το λαβύρινθο σε διαφορετικές κατευθύνσεις έτσι ώστε η μπάλα να κινηθεί μέσα στους διαδρόμους του και να καταλήξει στην έξοδό του. Όταν επιτευχθεί ο στόχος αυτός της πρώτης πίστας, η μπάλα οδηγείται αυτόματα σε δεύτερη πίστα, δηλαδή σε έναν δυσκολότερο, πιο περίπλοκο, λαβύρινθο.
Το βαθμό δυσκολίας του παιχνιδιού αυξάνει το είδος της μπάλας που έχουμε τοποθετήσει στο παιχνίδι, η οποία εκτός από το να κινείται αργά και σε μία διάσταση, αναπηδά, οπότε η κίνηση της συμβαίνει στην ουσία σε τρεις άξονες, με την αναπήδηση να γίνεται πιο έντονη στη δεύτερη πίστα.
Keywords: , blender, platform, simulation, representative