Γιαννακούλα Αλεξάνδρα, Γκόλια Κατερίνα
Το παιχνίδι μας είναι βασισμένο στην ιδέα των roll-ball games.
Αποτελείται απο 4 πιστες με διαβαθμισμένη δυσκολία η κάθε μια.
Στο παιχνίδι ο χρήστης, με τα 4 βελάκια από το πληκτρολόγιο μετακινεί το avatar, το οποίο είναι μια μπάλα.
Σκοπός είναι να περάσει η μπάλα πάνω από περίστρεφόμενους ανεμιστήρες_φιόγκους χωρίς να πέσεις στον γαλαξία, για να φτάσει στο τέλος της πίστας.
Tο παιχνίδι είναι φτιαγμένο σε περιβάλλλον blender game engine. Συνδιάζει χρήση διαφορετικών τρισδιάστατων αντικειμένων, μορφών, χώρων και επίσης εφαρογή διαφορετικών υλικών. Χρησιμοποιείται κυρίως η λειτουργία keyboard σε συνδιασμό με τη λειτουργία motion.
Keywords: , blender, escape, platform, representative