28. Find the Fastest Way

Βλάχου Στάλω, Κόκκωνα Ιωάννα

Το Ε.Π. που επιλέξαμε να δημιουργήσουμε, είναι ένα παιχνίδι που αναφέρεται στον πρόβλημα πολλών πεζών και ποδηλατιστών (όπως οι φοιτητές στην πόλη του Βόλου), που ζουν σε μεγάλες πόλεις, και πρέπει να φτάσουν στον προορισμό τους (π.χ. στο πανεπιστήμιο), γρήγορα και χωρίς να ξέρουν τον σωστό δρόμο, τον πιο γρήγορο και όχι επικίνδυνο.

Ο παίκτης (που αναπαρίσταται με ένα ανθρωπάκι) καλείται να βρεί την έξοδο, τον προορισμό του, γρήγορα, πριν τελειώσει ο χρόνος και ξεπερνώντας τα εμπόδια(αυτοκίνητα).Αν τα καταφέρει, τότε κερδίζει,διαφορετικά πρέπει να ξεκινήσει πάλι.

 

Keywords: , blender, explorative, platform, puzzle, representative

[4 KB]