08. Σταχτοπούτα

Κιοσέ Καλλιόπη, Σακαβάλα Μάνθα, Κουτσογιάννη Έλλη, Ψιλιώτη-Δουρμούση Αντωνία

FINDING DR. MARTENS

Η αρχική μας ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι βασισμένο σ΄ ένα παραμύθι. Μετά από την ανάγνωση και την υπενθύμιση διαφόρων παραμυθιών αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την Σταχτοπούτα. Ο στόχος ήταν μέσω της κίνησης του Δούκα-παίκτη, που αναζητά σε ποιόν ανήκει το γοβάκι, να γίνεται μια περιήγηση στο χωριό. Πιο συγκεκριμένα, ο παίκτης έχει το ρόλο του απεσταλμένου από το παλάτι. Αποστολή του είναι να επισκεφτεί όλα τα σπίτια και να συγκρίνει την μπότα, που άφησε πίσω της η Σταχτοπούτα, με τις πατούσες. Μπαίνοντας στα σπίτια σε ορισμένες περιπτώσεις είναι οφθαλμοφανές ότι η μπότα δεν αντιστοιχεί στο πόδι. Σ αυτήν την περίπτωση ο παίκτης συνεχίζει την αναζήτηση πατώντας το enter. Στις περιπτώσεις που τα μεγέθη είναι παραπλήσια, ο παίκτης μπορεί να μετακινήσει το πόδι κοντά στην μπότα. Εάν είναι σίγουρος πως είναι το σωστό ακουμπάει το πόδι πάνω στο παπούτσι. Στην εκδοχή που έχει κάνει λάθος το παιχνίδι τελειώνει και μπορεί να επιστρέψει στην αρχή, ενώ σ αυτήν που είναι σωστός είναι ο νικητής και οι καμπάνες θα ηχήσουν.

Up-arrow: μπροστά
Down-arrow: πίσω
Right- arrow: δεξιά στροφή και μετακινείς την πατούσα στο εσωτερικό των σπιτιών
Left-arrow: αριστερή στροφή και μετακινείς την πατούσα στο εσωτερικό των σπιτιών
Enter: ξεκινάς από την αρχή και βγαίνεις από το σπίτι

 

Keywords: , blender, explorative

[220321 KB]