Αγραφιώτη Σοφία, Μπάλλας Αθανάσιος, Νταμπεγλιώτου Συνοδή, Ρούτσιας Αντρέας
Αναζητήστε στο κτίριο, βρείτε τα αντικείμενα
(Η εξερεύνηση μέσω μιας αιτίας)
Η Εικονική Πραγματικότητα που επιλέξαμε να δημιουργήσουμε συνδέεται με την παραπλάνηση, την ασυναίσθητη εξερεύνηση ενός χώρου βιώνοντας τον εικονικά, μέσω της ψυχολογίας που προδιαθέτει η ύπαρξη ενός παιχνιδιού, όπου για να μπορέσει να νικήσει πρέπει να αποτυπωθεί στον χαρακτήρα η εμπειρία και η διάταξη του χώρου για να φέρει σε πέρας τον σκοπό του. Μία ψυχολογία που συνδέει την νοητική κατάσταση που περιέχει η διαδικασία ενός παιχνιδιού, με μια περιήγηση σε έναν χώρο δίνοντας νόημα σε αυτήν την εμπειρία. Διότι η ύπαρξη ενός σκοπού σε έναν χώρο, οργανώνει τον χαρακτήρα μέσα στον χώρο.
Η διαδικασία του παιχνιδιού είναι απλή. Ό χαρακτήρας που βρίσκεται έξω από το κτήριο πρέπει να εισέλθει σε αυτό και να εντοπίσει πέντε αντικείμενα, όπου βρίσκονται σε τέτοια σημεία ώστε να κρίνεται απαραίτητη η εξερεύνηση κάθε χώρου του κτηρίου από τον χαρακτήρα ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία του παιχνιδιού. Μόλις ολοκληρωθεί η εύρεση των αντικειμένων η διαδικασία ολοκληρώνεται.
Keywords: , blender, explorative, picking