Βαφειάδου Μαρίνα, Γαβριηλίδου Ιωάννα, Κοντάκου Πετρούλα
Η γενική ιδέα του παιχνιδιού είναι η οικειοποίηση και η γνωριμία του παίκτη με το ηχοτοπίο των Παλαιών στο Βόλο. Ο χώρος μέσα στον οποίο κινείται ο παίκτης, ως μία κόκκινη σφαίρα, αναπαριστά την περιοχή των Παλαιών. Ο παίκτης περιηγείται πάνω στον ασπρόμαυρο χάρτη της περιοχής γνωρίζοντάς την μέσα από τους ήχους που αυτή παράγει. Έτσι κάθε φορά που διασταυρώνονται δύο δρόμοι ακούγονται φυσικοί ήχοι ηχογραφημένοι από το συγκεκριμένο σημείο. Η περιήγηση πάνω στον δισδιάστατο χάρτη των Παλαιών δίνει την δυνατότητα στον παίκτη να αλληλεπιδράσει με την περιοχή καθώς σύμφωνα με την κίνησή του, η οποία περιορίζεται στο οδικό δίκτυο, ενεργοποιούνται οι ανάλογοι ήχοι.
Κινήσεις:
W: move forward
S: move backward
D: move right
A: move left
Keywords: , blender, explorative, soundscape