Αντωνιάδης Γιάννης, Καραγιάννη Αθανασία, Καραιορδάνης Σπύρος, Νέτσκος Λεωνίδας
Το παιχνίδι ονομάζεται Project Thief.
Στο εν λόγω παιχνίδι ο παίκτης κινείται στο περιβάλλον του Τμήματος Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στόχος του είναι να συλλέξει έναν συγκεκριμένο αριθμό αντικειμένων σε προκαθορισμένο χρόνο.
Σε κάθε έναρξη του παιχνιδιού τα αντικείμενα εμφανίζονται τυχαία, σε διαφορετικές θέσεις.
Ο παίκτης αναπαριστά έναν φοιτητή που προσπαθεί να υποκλέψει τελικές εργασίες συμφοιτητών και έγγραφα καθηγητών.
GAME CONTROLS
W - MOVE FORWARD
S - MOVE BACKWARDS
A - MOVE LEFT
D - MOVE RIGHT
SPACEBAR - JUMP
MOUSE - CAMERA VIEW
Keywords: , unreal, picking, explorative