14. LIGHT

Αντωνακάκη Βασιλική, Δάρρα Ιωάννα, Κουμανίδου Ελένη, Τσέου Ε

Η ΧΩΡΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Η ύπαρξη χώρου προϋποθέτει την υλικότητα. Ο χώρος παράγεται από στερεές μορφές που τον οριοθετούν και του δίνουν μια υπόσταση. Τι θα γινόταν, όμως, αν η παραγωγή χώρου ξεκινούσε από μια άυλη μορφή; Τι θα γινόταν αν το φως, το απαραίτητο συστατικό της ανάγνωσης και βίωσης του χώρου, γινόταν η κινητήρια δύναμη παραγωγής αυτού;

Το "LIGHT" είναι ένα παιχνίδι που επιτρέπει όχι μόνο την παραγωγή αλλά και την εξερεύνηση ενός χώρου που παράγεται από το φως. Ξεκινώντας από ένα περιβάλλον στο οποίο υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες επιφάνειες, ο χρήστης χτίζει τον υπόλοιπο χώρο. Η φύση του φωτός επιτρέπει την ανάκλαση, τη διάχυση και την απορρόφηση αυτού, ανάλογα με τη μορφή της επιφάνειας στην οποία προσπίπτει. Εμφανίζοντας, λοιπόν, τις φωτεινές δέσμες κατηγοριοποιημένα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στο χώρο που δημιούργησε. Οι φωτεινές δέσμες γίνονται μονοπάτια που θα τον οδηγήσουν στην έξοδο από το χώρο.

Οδηγίες
Σκοπός είναι να φτάσει ο παίκτης στο ανώτατο επίπεδο
Το παιχνίδι διακόπτεται μετά από 2 λεπτά
Εμφάνιση ανακλάσεων με το γράμμα Α
Εμφάνιση διαχύσεων με το γράμμα Β
Εμφάνιση απορροφήσεων με το γράμμα C
Κίνηση εμπρός με το πάνω βέλος
Κίνηση πίσω με το κάτω βέλος
Στροφή δεξιά με το δεξί βέλος
Στροφή αριστερή με το αριστερό βέλος

 

Keywords: , blender, explorative, educational

[850.3 KB]