http://vr.arch.uth.gr/VR-Arch Style: Default - High Viz

ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
2002-2003

Εισαγωγή

01. Θεατρικό Σκηνικό

02. Πλατφόρμα Εξόδου Κινδύνου

03. Λαβύρινθος με events στις εξόδους

04. Corridors Game

05. State 120

06. Ολυμπιακοί Αγώνες - Γυναίκες

07. Όνειρο

08. Περιήγηση στην Ιστορία Τέχνης

09. Πέντε αντικείμενα / Σώματα

10. Pi-Town, Καρφίτσα "πόλη"

11. Πλανήτης +

12. Φυλακή / παιχνίδι / φυγές

13. Ωδείο

14. Maze game - Μήλο

15. Παιχνίδι

16. Πλατωνικός Χώρος

17. Χωριό SOS

18. Hippodrome

19. Καθημερινά αντικείμενα εκτός κλίμακας

20. Βυθός, Νόστιμον Ήμαρ

21. Virtual Community

Φοιτητικές Εργασίες ακαδημαϊκού έτους 2002-2003

Παρουσιάζονται όλες οι εργασίες που παραδόθηκαν τις περιόδους Ιουνίου και Σεπτεμβρίου στα πλαίσια του μαθήματος Εικονικής Πραγματικότητας. Η αρίθμηση είναι απλά με βάση τη σειρά που δηλώθηκαν οι ομάδες, ενώ τα μέλη των ομάδων είναι στη σειρά που δόθηκαν και όχι απαραίτητα αλφαβητικά.

Για κάθε εργασία δίνεται ο τίτλος, η ομάδα εκπόνησης, συνήθως η κεντρική ιδέα, μία εικόνα, το VR μοντέλο (σε μορφή VRML97, Blender3D ή απο κάποια Game Engine) και πιθανές οδηγίες χρήσης.

01.Θεατρικό Σκηνικό02.Πλατφόρμα Εξόδου Κινδύνου03.Λαβύρινθος με events στις εξόδους
04.Corridors Game05.State 12006.Ολυμπιακοί Αγώνες - Γυναίκες
07.Όνειρο08.Περιήγηση στην Ιστορία Τέχνης09.Πέντε αντικείμενα / Σώματα
10.Pi-Town, Καρφίτσα 11.Πλανήτης +12.Φυλακή / παιχνίδι / φυγές
13.Ωδείο14.Maze game - Μήλο15.Παιχνίδι
16.Πλατωνικός Χώρος17.Χωριό SOS18.Hippodrome
19.Καθημερινά αντικείμενα εκτός κλίμακας20.Βυθός, Νόστιμον Ήμαρ 21.Virtual Community