Φοιτητικές Εργασίες ακαδημαϊκού έτους 2015-2016
Παρουσιάζονται όλες οι εργασίες που παραδόθηκαν τις περιόδους Ιουνίου και Σεπτεμβρίου στα πλαίσια του μαθήματος Εικονικής Πραγματικότητας. Η αρίθμηση είναι απλά με βάση τη σειρά που δηλώθηκαν οι ομάδες, ενώ τα μέλη των ομάδων είναι στη σειρά που δόθηκαν και όχι απαραίτητα αλφαβητικά.
Για κάθε εργασία δίνεται ο τίτλος, η ομάδα εκπόνησης, συνήθως η κεντρική ιδέα, μία εικόνα, το VR μοντέλο (σε μορφή VRML97, Blender3D ή απο κάποια Game Engine) και πιθανές οδηγίες χρήσης.
01. | ![]() | 02. | ![]() | 03. | ![]() |
04. | ![]() | 05. | ![]() | 06. | ![]() |
07. | ![]() | 09. | ![]() | 10. | ![]() |
11. | ![]() | 12. | ![]() | 13. | ![]() |
14. | ![]() | 15. | ![]() | 17. | ![]() |
18. | ![]() | 19. | ![]() | 20. | ![]() |
21. | ![]() | 22. | ![]() | 24. | ![]() |
25. | ![]() | 27. | ![]() | 28. | ![]() |
30. | ![]() | 31. | ![]() | 32. | ![]() |
33. | ![]() | 34. | ![]() | 35. | ![]() |
36. | ![]() | 37. | ![]() | 38. | ![]() |
39. | ![]() | 40. | ![]() | 41. | ![]() |
42. | ![]() |